• Heppie en Ko / De Heppie Store

Heppie en Ko / De Heppie Store

*Retailchef
*Meten=Weten
*Coachen

"Doeltreffend effect met ffoon


Een tijdje geleden kwamen we met Debbie van FFOON bij ons in de winkel in gesprek over haar dienstverlening. Over de service die ze verleent op basis van metingen die in de winkel plaatsvinden door gebruik te maken van een klanten teller en de kassagegevens. Metingen die aangeven hoeveel klanten of beter gezegd hoeveel potentie er in de winkel aanwezig is. Zowel de potentie van onze verkopers, ons assortiment en de klanten worden in kaart gebracht. Hierdoor is het voor Debbie en dus zeker voor ons duidelijk waar winst te behalen valt. Hebben we veel nieuwe bezoekers? Welke verkoper kan nog sturing gebruiken? Probeer vandaag eens de aandacht te leggen op de kinderwagen. Gegevens over klanten werden vaak indicatief en op basis van onderbuik gebruikt. Wat is veel of wat is weinig bij klanten? Welke actie zullen we vandaag doen? Zaken die voorheen impulsief en te vaak niet gemeten werden. We kunnen nu met een duidelijke doelstelling werken die voor iedereen zichtbaar is voor het hele team. En zoals Debbie dat leuk zegt: “We zijn begonnen aan een wandeling, maar we weten nu ook waar we heen gaan!” 

Wendy & Björn

heppie&ko // de heppie store
http://www.deheppiestore.com/