• Mystery shopper/guest

Mystery shopper/guest

Bent u op zoek naar een manier om uw klantbeleving te meten en verbeteren? Dan biedt mystery shopping uitkomst. Mystery shopping geeft u inzicht in uw klantbeleving en reikt u praktische handvatten aan om uw verkoop en service te verbeteren.

 

Bij mystery shopping bezoekt een mystery shopper of mystery guest uw bedrijf. Hij kijkt hoe uw klant of gast uw dienstverlening beleeft en hoe service- en verkoopgericht uw personeel te werk gaat. Alle contactmomenten, of touch points, worden in kaart gebracht en eventuele knelpunten in de customer journey worden opgespoord. Gaat er op één punt iets mis in de klantreis? Dan heeft dat gevolgen voor de totale beleving.

 

Met de resultaten uit het onderzoeksrapport, dat u per e-mail krijgt toegestuurd, kunt u meteen aan de slag. Door doelgericht verbeteringen door te voeren in uw klantprocessen, kunt u uw klantbeleving en rendement verbeteren. Desgewenst kan FFoon u daarin bijstaan met advies en hulp.